Zarejestruj się lub zaloguj się:
Login:  Hasło:  
(Nie pamiętam hasła)

Wszystkie publikacje

Rodzaj/Typ »
Kategorie »
Sprawności:
Poziom:
Zakres językowy:
Pierwszy język:
Kategorie dodatkowe:





Elementy: 121-140 z 405 Strony: 1 « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » 21
Gębal P., 2010, Dydaktyka kultury polskiej w kształceniu językowym cudzoziemców. Podejście porównawcze, Kraków: Universitas.
Rodzaj: książka
Tytuł: Dydaktyka kultury polskiej w kształceniu językowym cudzoziemców. Podejście porównawcze
Abstrakt: METODYKA NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Propozycja dla studentów, nauczycieli i lektorów języka polskiego jako obcego zainteresowanych rolą oraz miejscem realiów i kultury w kształceniu językowym. Opracowana w formie podręcznika metodyc...
Janowska I., 2010, Planowanie lekcji języka obcego. Podręcznik i poradnik dla nauczycieli jezyków obcych, Kraków: Universitas.
Rodzaj: książka
Tytuł: Planowanie lekcji języka obcego. Podręcznik i poradnik dla nauczycieli jezyków obcych
Abstrakt: Tematyka publikacji wpisuje się w szeroki kontekst zagadnień związanych z przygotowaniem się nauczyciela do zajęć z języka obcego. Część teoretyczna omawia istotę i rolę planowania dydaktycznego w odniesieniu do działu programowego, jednostki metodyczn...
Janowska A., M. Pastuchowa, 2005, Dzień dobry. Podręcznik do nauki języka polskiego dla początkujących: Wydawnictwo Śląsk.
Rodzaj: książka
Tytuł: Dzień dobry. Podręcznik do nauki języka polskiego dla początkujących
Abstrakt: -
Janowska I., Przygotowanie kursu językowego — programy nauczania, [w:] E. Lipińska, A. Seretny [red.], 155-176.
Rodzaj: artykuł w książce
Tytuł: Przygotowanie kursu językowego — programy nauczania
Abstrakt: -
Januszewicz M., 2011, Rola sprawności czytania i pisania w nauczaniu głuchych języka polskiego jako obcego, [w:] E. Twardowska, M. Kowalska [red.], Eduakcja Niesłyszących, Łódź: Polski Związek Głuchych Łódź, 111-122.
Rodzaj: artykuł w książce
Tytuł: Rola sprawności czytania i pisania w nauczaniu głuchych języka polskiego jako obcego
Abstrakt: Lektoraty języka polskiego jako obcego dla głuchych różnią się od lektoratów dla słyszących pod wieloma względami. Język wyjściowy nauczanej grupy to polski język migowy (PJM), czyli język w modalności wizualno-przestrzennej, a głusi sa mniejszością ję...
Januszewicz M., 2011, Lektoraty języka polskiego jako obcego dla głuchych w Szkole Języka Polskiego i Kultury Uniwersytetu Wrocławskiego — powody, trudności, osiągnięcia, perspektywy, [w:] K. Pluskota, K. Tarczyńska [red.], Nowe perspektywy w nauczaniu języka polskiego jako obcego, Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytet Mikołaja Kopernika, 29-36.
Rodzaj: artykuł w książce
Tytuł: Lektoraty języka polskiego jako obcego dla głuchych w Szkole Języka Polskiego i Kultury Uniwersytetu Wrocławskiego — powody, trudności, osiągnięcia, perspektywy
Abstrakt: Przedstawienie sprawozdania z kursów języka polskiego jako obcego dla głuchych prowadzonych w SJPiK UWr. Wskazane zostaną trudności, jakie napotykają lektorzy w pracy z głuchymi: m.in. problem braku odpowiednich materiałów dydaktycznych i często nieprz...
Słowa kluczowe: Głusi, PJM, JPJO
Elementy: 121-140 z 405 Strony: 1 « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » 21

Wykonanie: © 2018REVOLWEB

Znajdziesz nas w Google+