Zarejestruj się lub zaloguj się:
Login:  Hasło:  
(Nie pamiętam hasła)
« Powrót

Struktura globalna podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego (ujęcie diachroniczne)

Tekst, rodzaj:
Naukowe, artykuł w książce
Data dodania (modyfikacji) publikacji:
2018-01-25 17:04:25
(2018-01-25 17:06:48)
Liczba odsłon tej strony: 139
Tytuł Struktura globalna podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego (ujęcie diachroniczne)
Autor Grzegorz Zarzeczny
Redaktor Julia Nesswetha
Zuzanna Czerwonka
Kateřina Rysová
Tytuł książki Grenzüberschreitungen — Polnische, tschechische und deutsche Sprache, Literatur und Kultur. Beiträge zur VIII. Internationalen Westslawistischen interFaces-Konferenz in Leipzig
Rok 2013
Strony 353-362
Miejscowość Hildesheim, Zürich, New York
Wydawca Georg Olms
Abstrakt The paper presents diachronic bottom-up analysis of global formal structure of Polish language textbook for foreigners. Aim of the research is to (re)construct minimal and maximal structural genre pattern (main rules of generic organisation of text) as well as to discuss some diachronic changes in formal organisation of Polish language textbooks through time. Theoretical foundations of research are discourse analysis and Polish school of genology (genre analysis), analysed material comes from several Polish language textbooks printed in UK and USA in second half of 20th century.
Słowa kluczowe Polish for foreigners,textbook,superstructure
ISBN 10 3487150042
Kategorie programy i materiały
Zapis biblograficzny Zarzeczny G., 2013, Struktura globalna podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego (ujęcie diachroniczne), [w:] J. Nesswetha, Z. Czerwonka, K. Rysová [red.], Grenzüberschreitungen — Polnische, tschechische und deutsche Sprache, Literatur und Kultur. Beiträge zur VIII. Internationalen Westslawistischen interFaces-Konferenz in Leipzig, Hildesheim: Georg Olms, 353-362.

« Powrót

Wykonanie: © 2018REVOLWEB

Znajdziesz nas w Google+