Zarejestruj się lub zaloguj się:
Login:  Hasło:  
(Nie pamiętam hasła)
« Powrót

Miejsce i rola "lekcji otwartych" w realizacji programu zajęć z wiedzy o Polsce i jej kulturze dla młodzieży polskiej ze Wschodu

Tekst, rodzaj:
Naukowe, artykuł w książce
Data dodania (modyfikacji) publikacji:
2011-12-13 21:41:04
(2012-03-21 22:28:33)
Liczba odsłon tej strony: 881
Tytuł Miejsce i rola "lekcji otwartych" w realizacji programu zajęć z wiedzy o Polsce i jej kulturze dla młodzieży polskiej ze Wschodu
Autor Adam Chrupczalski
Daniela Kołodziej
Redaktor Romuald Cudak
Jolanta Tambor
Tytuł książki Inne optyki. Nowe programy, nowe metody, nowe technologie w nauczaniu kultury polskiej i języka polskiego jako obcego
Rok 2001
Strony 221-228
Miejscowość Katowice
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Powiązanie nadrzędne R. Cudak, J. Tambor [red.], 2001, Inne optyki. Nowe programy, nowe metody, nowe technologie w nauczaniu kultury polskiej i języka polskiego jako obcego, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Kategorie
Zapis biblograficzny Chrupczalski A., D. Kołodziej, 2001, Miejsce i rola "lekcji otwartych" w realizacji programu zajęć z wiedzy o Polsce i jej kulturze dla młodzieży polskiej ze Wschodu, [w:] R. Cudak, J. Tambor [red.], Inne optyki. Nowe programy, nowe metody, nowe technologie w nauczaniu kultury polskiej i języka polskiego jako obcego, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 221-228.

« Powrót

Wykonanie: © 2018REVOLWEB

Znajdziesz nas w Google+